2014. augusztus 19., kedd

Az első meglepetés

2013. augusztus 26-án írtam az első bejegyzést a NetNémet blogoldalára. Nem mondom, hogy nagyon sikeres bejegyzés.... :)  Ötvenheten olvastátok. :) De elindult vele valami, amit már régóta terveztem, és csak reméltem, hogy rajtam kívül mást is érdekelni fog..

Rögtön aznap írtam egy másik bejegyzést is. Ez már nagyobb érdeklődésre tartott számot. ;) Százhetvenhárman olvasták el. :) Szerencsére, azóta voltak nagyobb sikerű bejegyzéseim is. :))))))))))))))

Nagyon örültem, amikor megérkeztek az első like-ok a Facebook-posztokhoz, ez valódi visszajelzés volt, hogy igen, hallotok, olvastok. 

Jó érzés visszagondolni erre az első évre. Jó érzés megállni és egy kicsit visszatekinteni. Ezért a következő időszakban megosztok majd veletek olyan háttér-információkat, amiket egyelőre csak én láthatok... :)


És..... 
arra gondoltam, hogy ha születésnapról van szó, akkor ajándékról is kell gondoskodni.





Elsősorban azokat szeretném megajándékozni, 
akikért, 
akikkel 
csinálom a NetNémetet:


A TANÍTVÁNYAIMAT!



Így minden tanítványom, 
aki 2014. augusztus 26-án, 
KEDDEN
órát vesz nálam, 

az aznapi órát ajándékba kapja!


Elmondhatom, hogy nagyon szerencsés vagyok. Minden tanítványom nagyon kedves számomra. A heti több "találkozás", még ha csak online is, személyes kapcsolatot alakít ki. Nagyon örülök, hogy minden diák motivált, szépen halad, öröm velük dolgozni.

Nagyon köszönöm nektek, hogy vagytok, szeretném megköszönni azt a bizalmat, amivel engem választottatok, és kitartottatok mellettem. :) Mindannyiótoknak kívánom, hogy elérjétek azt a célt, amire készültök, és az majd boldogságot jelentsen nektek. És azt is kívánom, hogy a célhoz vezető rögös út, a nyelvtanulás, örömöt jelentsen a számotokra!

És, amennyiben nincs fix keddi időpontotok, gyorsan jelezzétek, hány órakor szeretnétek igénybe venni az ingyenes órát!


TE MÉG NEM KEZDTÉL EL VELEM TANULNI, 
DE TE IS SZERETNÉL INGYEN ÓRÁT?

Semmi akadálya!

Jelentkezz az e-mail címemen, kérj szintfelmérő tesztet, tartsuk meg gyorsan az ingyenes próbaórát, döntsd el, hogy velem szeretnél megtanulni németül és kérj egy időpontot augusztus 26-ra! 

Siess, mert a nap csak 24 órából áll! Ez korlátozza a tanítványok számát is huszonnégyre, de bevallom, nem biztos, hogy túlélnék egy NetNémet-maratont...


Online némettanítás: netnemet@gmail.com

Fotók: Pinterest


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése